۱۳۹۰ تیر ۱۹, یکشنبه

روز سه شنبه 13/7/2011 سالروز ترور دکتر عبدالرحمان قاسملو بدست تروریستهای اعزامی رژیم جلادان تهران







روز سه شنبه 13/7/2011 سالروز ترور دکتر عبدالرحمان قاسملو بدست تروریستهای اعزامی رژیم جلادان تهران میباشد در پایتخت اتریش وین بر سر میز مزاکره به فرمان رفسنجانی و علی خامنه ای و وزارت اطلاعات و اطلاعات برون مرزی سپاه بدست صحرارودی و احمدینژاد در وین که چون این مزاکره مخفیانه بود حتی دولت اتریش از این مزاکره خبر نداشته بود . در مورخ 13 /7 /1989 دکتر عبدالرحمان قاسملو همراه با عبدالله قادری بدست دژخیمان ادمکش جمهوری جنون اسلامی به شهادت رسیدند روحشان شاد و یادشان گرامی باد .
وبزرگترین اشتباه شهید مرحوم دکتر عبدالرحمان قاسملو این بود که خیلی آسان با این همه تجربه و با این همه تجربیات مبارزاتی و دارای دکترا بودن نمیدانم چطور شد گول حرفهای فریبنده سران تروریست پرور جمهوری جنون و خون اخوندی را خورد آیا سیاست حزب را در بنبست میدید؟ آیا اختلافات داخلی حزب باعث این شد که دکتر را مجبور بشود به خواست تروریستها تن دربدهد و به شهادتش برسانند؟
اما درضمن مانباید تنها به اشتباهات ایشان نگاه کنیم باید به کارهای فوقلعاده ایشان در باره مسائل کرد در اروپا هم توجه کرد همه انسانها اشتباه میکنند خلاصه امروز نیاز به کسی مجرب و با تجربه مثل دکتر عبدالرحمان قاسملو میباشد در عرصی سیاست کردستان متاسفانه برادران حزبی بعداز شهادت ایشان نتوانستند و یا توان این را نداشتند که این حزب را طوری بازسازی کنند که قویتر از گذشته باشد که تمامی راهای نفوذ دشمن را بسته بشود ومتاسفانه دوستانی بنام حزبی در اروپا پول و ثروت بدست بیاورند و بروند در ایران خانه و زمین بخرند و هیچ خدمتی به اهداف حزبی هم نمیکنند دارند حزب را روزبروز زیر سئوال میبرند و به سفارتخانه های رژیم به آسانی رفت و آمد میکنند حزب و سران جدید حزب باید به خود و تاریخجه خویش نگاهی اجمالی بکنند و این تشکیلات دوباره زنده کنند.
مرگ بر اصل ولایت ترور و وحشت فقیه
درود بر آزادی درود فراوان بر روح وروان شهدای راه آزادی
با تشکر ساموئیل کرماشانی
---------------------------
ئاگاداری بۆ سه‌ر جه‌م هاوریان له‌ کوردستان و له‌ داره‌وه‌ی کوردستان ئامانج کولیایی ماوه‌یکه‌ بی سه‌ر و شوین کراوه‌ پیم وابێت به‌ ده‌ستی که‌ک حۆسین یزدان په‌ناه‌ له‌ ناو چۆبێت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر